Dla każdej pary moment zaręczyn jest tym jedynym, niepowtarzalnym, pełnym romantyzmu i miłości.

Jesteśmy w stanie euforii i niedowierzania, że w końcu nadejdzie ten dzień, gdzie staniemy się MĘŻEM i ŻONĄ. W tym momencie zazwyczaj zapala się czerwona lampka, euforia trochę opada i stajemy przed milionem pytań – co z weselem? Gdzie? Jak? Za ile?

Właśnie po to, żeby stan euforii przedmałżeńskiej nie minął, a czas oczekiwania na ślub był tym z marzeń, warto zatrudnić KONSULTANTA ŚLUBNEGO.

Ten czas wyczekiwania na ślub i przyjęcie weselne powinniście spędzić na cieszeniu się sobą, wybrankiem lub wybranką serca, a nie spędzać go na nerwowych godzinach poszukiwań w Internecie wszystkich zagadnień związanych z organizacją ślubu.

Wynajęcie konsultanta ślubnego gwarantuje, że niepotrzebny stres znika, a cały okres przygotowań staje się przyjemnością i wspaniałą przygodą – tak właśnie powinien wyglądać ten czas.

Konsultant ślubny zorganizuje Wasze przyjęcie od A do Z. Począwszy od znalezienia miejsca na przyjęcie, po wybór odpowiednich dodatków do stroju ślubnego.

Umówmy się, że zorganizowanie ślubu i przyjęcia weselnego na własną rękę to nie lada wyzwanie. Należy wybrać odpowiedni kościół, miejsce na przyjęcie, fotografa, kamerzystę, zespół muzyczny, dekoratora, pojazd do ślubu, ustalić menu i szereg innych zadań przed którymi staniecie na drodze podczas organizacji przyjęcia.

Konsultant ślubny to profesjonalista. To osoba, która nie tylko zna odpowiednie miejsca na przyjęcie  pod Wasze oczekiwania, ale to również osoba, która wszystkie te poszczególne elementy „zepnie” w spójną całość. I co najważniejsze – zrobi to tak, żeby zmieścić się w podanym budżecie.

Konsultant ślubny zna się na organizacji, wie które miejsca warto polecić, a które nie. Przedstawia Wam już tylko te propozycje, które są zgodne z Waszymi preferencjami.  Ponadto doradza różne rozwiązania, które można wykorzystać przy organizacji przyjęcia. Przedstawia pomysł na aranżację ślubu i wesela. Jest na bieżąco z nowościami i trendami ślubnymi. Wie z czego warto skorzystać, co się sprawdza na przyjęciach  a co nie, oraz czy cena za daną usługę jest adekwatna względem jej jakości. Wasza rola to podjęcie ostatecznej decyzji, a propozycje do wyboru i możliwości macie podane na przysłowiowej „tacy” 🙂 .

Kiedy zdecydujecie się na skorzystanie z usług konsultanta ślubnego cała gorączka poszukiwań mija. Ile razy spotkaliście się ze stwierdzeniem Pary Młodej po ślubie, że w sumie to ze swojego wesela nie za wiele pamiętają? Albo, że nie próbowali tej i tej potrawy? Albo, że nie pamiętają jak ta osoba się bawiła na przyjęciu, ponieważ nie zdążyli z nią nawet porozmawiać?

Dlaczego tak się dzieje? Odpowiedź jest prosta. Właśnie dlatego, że cały ciężar przygotowań spoczywa na głowach Pary Młodej, która ze wszystkich sił chce, żeby całość wypadła jak najlepiej, i ta myśl zaprząta ich głowy tego dnia. Czy warto brać na siebie ten stres dodatkowo za cenę wspomnień własnego przyjęcia?

Oczywiście, wszystko powinno wypaść jak najlepiej – i to jest właśnie zadanie konsultanta ślubnego.

Ten jeden z najważniejszych dni w Waszym życiu powinien być jak z bajki, pozbawiony stresu, nerwów i pośpiechu. Powinniście w TYM DNIU skupić się tylko na sobie oraz na tym, żeby przeżyć go jak najpiękniej – tak, żeby wspominać dzień ślubu jako jeden z najszczęśliwszych momentów w Waszym życiu.

Pisząc ten artykuł przedstawiamy jakimi zasadami kierujemy się jako konsultantki ślubne z VOILÀ.

Jesteśmy dla Pary Młodej, w pełni zaangażowane,  po to żeby pomagać we wszystkich sprawach związanych z organizacją ceremonii i przyjęcia. Jest to nasza pasja i uważamy, że przez okres przygotowań należy przejść z uśmiechem, a najważniejszy cel, to zadowolenie Pary Młodej i to, żeby dobrze bawili się na własnym przyjęciu 🙂

Pozdrawiamy i jednocześnie zapraszamy

Ania i Kasia

.